Inici

Presentació

La Societat Catalana de Bioètica en Ciències de la Salut, de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears, promou la celebració de la XIV Jornada de Comitès d’Ètica Assistencial de Catalunya, com espai de trobada personal i professional i com oportunitat per a intercanviar opinions, experiències i debat entre les persones que formen part dels Comitès d’Ètica Assistencial de Catalunya. També estan convidades a participar totes les persones interessades en la Bioètica.

El tema principal per aquesta Jornada és la problemàtica ètica relacionada amb l’atenció urgent. En aquesta ocasió ho farem amb casos pràctics i amb punts de vista de diferents professionals que intervenen en tot el procés urgent.

Us convidem especialment a participar amb la presentació de comunicacions, tant en format oral com en format pòster, que seran debatudes en una taula específica.

Es convoca el Premi de la Societat Catalana de Bioètica a la millor comunicació presentada a la XIV Jornada CEAs 2019, dotat amb 500 €. Enguany, el Comitè d’Ètica Assistencial de la Regió Sanitària de Lleida és l’encarregat de l’organització de la Jornada.

Us esperem el dia 29 de Novembre a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida.

Junta de la Societat Catalana de Bioètica en Ciències de la Salut

Comitè Organitzador XIV Jornada CEAs de Catalunya

Comitè Científic XIV Jornada CEAs de Catalunya

Anuncis